muahhmuahh

peek-a-boo! I'm an Angel,I'm a Devil.I am sometimes in between.
I'm as bad it can get,and good as it can be.So,try figure me out.

Friday 4 November 2011

LOVE LOVE LOVE

"It could be love-love-love-loveeee~" aaaah~ lagu ini keren banget! cewaah. haha
So,seperti biasa Fefey akan post apa yg bermain di minda kepala otak Fefey yg sangat brilliant ini. =P cewaah.siap tulisan condong agik tu. XD hehehehe.

Fefey mau tanya ni siapa masih ingat drama boys over flower korean version? Yeaaa,yg Lee min ho pelakon dia tu! yeaa,sa tau,sa tau husband sa hengsem. lol hahahahaha. Yeaap,and sapa yg still remember their scene di mana Gu Junpyo @ Lee minho bgi Geum Jandi @ Koo hye sun necklace? Goshh. scene tu sgt and sgt la sweet kan? hehehehe. and mc ingat tak mcm mana bentuk necklace tu? tak ingat?! urggh. meh Fefey kasi tengok

So,ingat dah? tak ingat lagi? urghh. jap Fefey kc tengok scene-scene dia lah. mau? tia mau? *geleng-geleng*??
Fefey lempang kang! *paksa angguk-angguk* hahahaha :p

So this is where the sweet moment begin. aaaahh. i miss it :')

I wish i ada boyfriend gini tau yg sangat comel. well,dia tak tunjukkan sgt gaya romantik nya tu,but at least dia tunjukkan dengan cara lain/cute way yg perempuan boleh faham :D
I just wish that i can find somebody like this. <3

Lihat bebenor bentuk necklace tu kayy.

Itu lah scene-scene dia... :)
dah ingat now? good.. So what? lol. hhahahaha no,post Fefey ni bukan mau ceta sal scene tu sebenarnya. but Fefey nak crita yg Fefey got another gift from this cute person/teman tapi mesra yg sebijik macam necklace kat atas tu! nak tengok? here
Lihat! serupa tak?! :D serupa sangat okayy! I swear. Oh god. I was like super-duper-trooper excited when i've found he gave me this. Tapi Fefey cover-cover dgn hanya membuat gaya coolz yg amat. hahaha.

Oh,tambahan lagi si dia yg manis itu memberi necklace ini kepada Fefey time malam. okayy,he came home. Kat luar rumah kayy dia bg Fefey. jangan salah anggap. Oh my gawwd. I can tell you that he is so romantic giler in a cute and charming way,well style dia pd malam tu pun sgt cool! urggh. I feels like i'm super deeply-moronly in love. hahahahaha

Bukan itu sahaja,dia jga telah membuat jantung Fefey pd malam itu terjun deras ke dalam kolam ikan yg berhampiran anda! want to know why? Sebabnya,sebelum dia pulang,dia sudah hidupkan enjin kereta dia tu,then bayangkanlah dia keluar balik just to hug me! Yess! HUG ME! sygnya kami tak ambil gambar masa tu. lol. but i can give u a sample hug,just like this
Fefey pun dgn terkejut beruknya membuat muka slamber yaya. hahaha. well,through the photos,yess sgt sama. Fefey sgt pendek di bandingkan dgn dia. hahahahaha!
Nak tengok rupa that guy yg hug me? can! wait aa. :p
Saw him? hehehehe
Here's another him
<3 he's make my awesome day
A night to remember. i just cant stop smiling that night



K.la setakat tu jala post Fefey untuk hari ni. But before that,Fefey nak gitau yg Fefey rindu sgt kat drama Boys Over Flower tu. huhuhuhu



K. Fefey akhiri post dgn dialog kegemaran Fefey from Gu junpyo dlm drama ni. Goodnight readers! Yeeha! Lots of love. muah muah! :*
-With Love,Goddess Fefey-